Återkoppling är den bästa motorn

Det bästa som finns är återkoppling på det man skrivit. Idag fick jag ett jättefint meddelande ang pocketen I ditt kvarter. Delade det på min författarsida på facebook. 
www.facebook.com/forfattardrommar

Det här med återkoppling är som energidryck när man sprungit ett lopp.
Man får ny energi att jobba lite hårdare, prestera lite bättre och leverera det bästa man kan.
 
Jobbar nu med slutredigering av manuset som ska bli bok i januari. 
Ja, slut och slut. Nu ska texten korrläsas av språkgranskare och andra som återkommer med feedback. Sen måste jag igenom texten ännu en gång. Never ending.

Det sägs att en författare går igenom sin text ca sju gånger innan den är redo att tryckas och ja, det ligger mycket i det. Vet inte vilken gång i ordningen jag gått igenom manuset. Men en sak är säker. Manuset blir bättre och bättre för varje gång.
Nu är det mest finlir vilket är extra kul.
 
Snart kommer det säkert ett mail med omslagsförslag... Bara det liksom. Såååå nyfiken. :D
 
Bilden är lånad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback