Kändistätt på landet

På min signering idag träffade jag John Eyre omslagsmakare till bland annat Da Vinci Koden och Liftarens guide till galaxen. 

Han gillade mitt omslag och köpte boken. 

Joakim Langer författare och restaurang ägare. Han har skrivit 11 böcker och driver Langers inn i Kappelshamn. Han köpte boken innan vi officiellt hade öppnat.

Sofia Lundbergs pappa kom förbi och berättade om Sofias framgångar (utgiven i flera länder) och jag berättade att jag läst och gillat boken mycket. 

Leila kom förbi och sa hej. Hon köpte boken 2015. 
Jättekul med alla möten. 

Och inte minst alla nya läsare. 

Träffade en mycket modig kvinna (från Skåne )vid namn Gunilla. Hon flyttade ensam till Gotland och köpte en stor hästgård för ett år sedan. Den driver hon ensam. Det kallar jag girl power. 
Hon bjöd in mig på kaffe när jag har vägarna förbi. 
Det har jag i stort sett varje dag. Klart jag kommer!

På frågan som jag ofta fick under signeringen:
- Jobbar du heltid som författare?
Fick alla samma svar.
- Jag jobbar stenhårt på att få göra det. 

Nu gläds jag åt en härlig dag och roliga möten. Självklart berättade jag att nästa bok kommer den 25 januari. 

Dags att återgå till manus 6 och 7 som jag redigerar. 

Som kag sagt förut:
Don't let dreams be dreams. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback