Plötsligt händer det!

Plötsligt händer det att min bok hyllas i en podd som handlar om bestsellers. Ja, ni läste rätt. Bestsellers!


Förstår ni? Helt otroligt. Plocka ner mig på jorden innan jag svävar iväg. Min bok. Min debutroman I ditt kvarter. 

Som jag skrev i gårdagens inlägg så lyssnar jag på olika typer av skrivpoddar. Allt för att insupa olika skrivtekniker och tips. Som glad amatör är detta stort. Väldigt stort. Jag sitter här i solskenet på min altan med ett leende som lyser skarpare än universums alla solar tillsammans. :D

Är ni nyfikna på vad som sades får ni gå in och lyssna på Skrivdrömmar och dagens avsnitt (nr 16).
Är ni en icke skrivande person som inte vill fördjupa er i själva tekniken så kan ni spola fram till 1:44 så kommer lästipset från panelen. 

Det här är så otroligt peppande inför nästa boksläpp (25 jan-18)

I nästan två timmar har jag i sällskap av Curry the cat lyssnat på massor av tips på vad en bestseller innehåller. Tack för ännu ett intressant poddavsnitt och ett extra stort TACK för att ni hyllar min bok.
Magiskt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback