Jag fick besök på jobbet idag.

Bild från i somras.
 
Den här killen svansade runt mig när jag arbetade med ett manus. Trots att jag tog bilder i ståendeformat lägger sig bilderna ner när jag laddar upp dem här. Därför får ni en gammal bild.
Det är så mysigt när han kommer och sätter sig mitt i vägen för mig.
Tvingar mig att ta en paus.
Har jobbat sen nio i morse och nu är klockan sjutton. Åtta timmar med enbart en kort fika. 
Inte för att jag inte haft tid, för jag har all tid i världen. Med just det här manuset är inget som brinner och därför kan jag ta långa pauser om jag vill. 
Saken är att jag varit totalt uppslukad och glömt av bort både tid och rum. 
Det är det abslout bästa med att skriva och redigera.
Nu när jag klivit ur bubblan visar det sig att jag är megadunderhungrig. Så. Dags att lämna skärmen för lite näring.
 
Så här såg det ut idag.
 
 
Finaste Curry. <3 

Kommentarer
Postat av: m

Alla är värda lite uppmärksamhet försöker han att säga.

2017-09-18 kl. 17:24:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback