Lite sur och lite salt - lite av allt

Det snöar refuseringsbrev över mig just nu. Eller ja, inte direkt snöar men ändå. Jag har fått två stycken den här veckan. Samtidigt som det suger att få refuseringsbrev är jag ändå glad att svaren faktiskt kommer. Det är inte alla förlag som lyckas skicka ut ett svar överhuvudtaget. 
För det är ju så här (i alla fall i mitt fall) att det är först när svaren kommer som jag är redo att gå vidare med mitt manus.

Att jag i samma veva som refusen trillar in också får en recension av min debutroman I ditt kvarter med betyget 5/5 är väldigt underbart. Det visar att även om förlagen inte vågar satsa så finns det läsare som älskar det man gör och då blir det också enklare att fortsätta att skriva, skicka in till förlag och vänta svar, ibland så länge som upp till elva månader.
 
 
 
 
 
 
Man får samla på godbitar när refuseringar trillar in. Annars är det lätt att man åker rätt ner i källaren.
Här är en till godbit, I ditt kvarter har letat sig tillbaka in på topplistan av "Veckans mest lästa böcker."

Summan av kardemumman:
DET FINNS MYCKET ATT GLÄDJAS ÅT TROTS REFUSER.

Är du sugen på att läsa min debutroman så finns den i alla format. Välj själv.
Hör gärna av er när ni läst eller lyssnat. (Christoffer Svensson gör en jättebra uppläsning)
 
 
 
 
 
Allt gott och tack för att ni följer min resa mot ett författarliv på heltid. 
Man ska drömma stort! :D **Don´t let dreams be dreams**
 
 

Kommentarer
Postat av: MichaelEdubs

I am very happy to have found your forum, it's exactly everything my friends and I have been hoping for. The details here on the web page is truely helpful and will help my friends and I twice a week or more. It shows that everyone has a lot of specifics concerning the things I am interested in and the other hyper links and information like wise show it. I'm usually not on the internet when I am busy however when I get a break I am more often than not looking for this sort of information and things similarly having to do with it. I have a few of my family members that have picked up an interest in this because of all that I have put together about it and they are more than likely to visit this website because it is such an incredible treasure. I am also interested in politics and dealing with the new twists and turns in climate change. If someone gets a chance, have a look at my website. [url=https://www.aandwassociates.net/tampa/]bookkeeping for small law firm proximate to Tampa Fl[/url]

2022-07-02 kl. 13:09:29

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback